Μέχρι και λίγους μήνες πριν (πριν την τραγική αυτή εξάπλωση του Covid-19 σε ολόκληρο των κόσμο) αν κάποιος μπορούσε να παρατηρήσει από ένα παραθυράκι μια οποιαδήποτε εργάσιμη μέρα στα γραφεία μας στην Γλυφάδα, αρχικά θα έβλεπε ένα γραφείο να σφύζει από ζωή, με τα πληκτρολόγια να έχουν πάρει φωτιά από την γρήγορη δακτυλογράφηση, όλους τους υπολογιστές , τους εκτυπωτές και τα ταμπλετάκια σε πλήρη λειτουργία, καθώς ταυτόχρονα ο χώρος γέμιζε από τους ήχους κλήσεων αλλά και από τις τηλεφωνικές συνομιλίες των εκπροσώπων μας για την καθημερινή εξυπηρέτηση των πελατών μας.
Παραμερίζοντας όμως τον αρχικό αυτόν “θόρυβο” και κοιτώντας πιο προσεκτικά το πώς λειτουργεί ο κάθε εκπρόσωπος ξεχωριστά αλλά και μαζί σαν σύνολο, θα παρατηρούσε ότι υπάρχει ένα πολύ οργανωμένο σύστημα, αποτελούμενο από καλά μελετημένα βήματα, τα οποία ακολουθούνται πιστά από τον κάθε εκπρόσωπό μας.
Αυτή η πολύ οργανωμένη και ειδικά προσαρμοσμένη Τυποποιημένη Διαδικασία Λειτουργίας (SOP) αποτελεί ένα από τα βασικότερα στοιχεία της εταιρείας τα οποία συμβάλλουν σημαντικά στην ανθεκτικότητά της και την καθιστούν ικανή να λειτουργεί κάτω από ασυνήθιστες ή και ακραίες συνθήκες, όπως αυτές που αντιμετωπίζουμε αυτή τη στιγμή.
Έτσι, τώρα που όλοι εργαζόμαστε από το σπίτι, η SOP της εταιρείας μας, μας επέτρεψε να διατηρήσουμε μία φυσική ροή λειτουργίας χωρίς σημαντικά εμπόδια. Ωστόσο, προκειμένου να εξακολουθούμε να λειτουργούμε συλλογικά σαν ομάδα αλλά και να διατηρήσουμε την εποικοδομητική επικοινωνία μεταξύ των μελών μας , ακόμη και από απόσταση, δώσαμε αρκετό βάρος στην χρήση και στην βελτίωση της οργάνωσης των διαδικτυακών μας επικοινωνιών.
Όσον αφορά την επίδραση των συνθηκών λόγο Covid-19 στο αντικείμενο της δουλειάς, τα αιτήματα αλλά και οι πτήσεις που διαχειριζόμαστε αυτήν την στιγμή είναι κατά κύριο λόγο πτήσεις επαναπατρισμού αλλά και νοσοκομειακές, το οποίο έρχεται σε μεγάλη αντίθεση με την φύση των αιτημάτων που δεχόμασταν μέχρι και πριν λίγους μήνες, όπου εξυπηρετούσαν τουριστικούς αλλά και επαγγελματικούς σκοπούς. Αυτή είναι μια μεγάλη αλλαγή, δεδομένων των συνεχόμενων αλλαγών στους ρυθμιστικούς κανονισμούς αλλά και στους αυξανόμενους περιορισμούς στον τομέα των μεταφορών. Η ομάδα μας παρακολουθεί ανελλιπώς την τροπή των γεγονότων και είμαστε στην διάθεσή σας 24/7 να σας εξυπηρετήσουμε, ενημερώνοντάς σας για τις ισχύουσες συνθήκες και παρέχοντας τις απαραίτητες πληροφορίες για τα προαπαιτούμενα έγγραφα σχετικά με τις πτήσεις σας. Συνεπώς θα μπορούσαμε να πούμε ότι διανύουμε μια περίοδο, όπου δουλεύουμε πιο πολύ από ποτέ, έχοντας βεβαίως την επίγνωση της σιωπής που θα επακολουθήσει. Ωστόσο μέσα σε όλη αυτήν κατάσταση είμαστε πραγματικά ευγνώμονες αλλά και χαρούμενοι που με την συμβολή μας βοηθάμε τόσους ανθρώπους να επιστρέψουν σώοι και ασφαλείς πίσω στις πατρίδες τους και στις οικογένειές τους. Το γεγονός αυτό και μόνο μας γεμίζει με ελπίδα και δύναμη και μας δίνει το βασικότερο κίνητρο για να συνεχίσουμε.
Σε αυτό το σημείο θα θέλαμε να εκφράσουμε ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους σους συνεργάτες μας, στο προσωπικό, στις υπηρεσίες εδάφους, στους πιλότους , στους μηχανικούς, στο νοσοκομειακό πλήρωμα και στο πλήρωμα πτήσης, που βρίσκονται πάντα στην πρώτη γραμμή και που χωρίς την δικοί τους σημαντική συνεισφορά δεν θα ήμασταν σε θέση τα κατορθώσουμε όλα αυτά.
Κλείνοντας θα θέλαμε να πούμε ότι η επιχείρησής μας παραμένει ενεργή και κινούμενοι από την αισιοδοξία που λαμβάνουμε από κάθε φορά που συμβάλλουμε στο να έρθει κάποιος πελάτης μας πιο κοντά στην οικογένειά του, είμαστε αποφασισμένοι να μην το βάλουμε κάτω όταν η περίοδος της σιωπής θα έρθει, αλλά να εκμεταλλευτούμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τον “ελεύθερο” αυτόν χρόνο, για την βελτίωση της οργάνωσης και των συστημάτων μας καθώς και την εκπαίδευση των νέων συνεργατών μας, ούτως ώστε να είμαστε σε θέση να εξυπηρετήσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τους πολύτιμους πελάτες μας, όταν θα έρθει και πάλι αυτή η στιγμή.